Sıkça Sorulan Sorular

Genel Sorular

Buralarda yeni misin? Temel Bilgilerle Başlayın

CRM nedir?
CRM, müşteri ilişkileri yönetimi (Customer Relationship Management) kısaltmasıdır. Bir işletmenin müşterileriyle olan ilişkilerini yönetmek için kullanılan bir strateji ve teknolojik bir sistemdir. CRM, müşteri verilerini toplar, analiz eder ve bu verileri kullanarak müşteri deneyimini geliştirmeye yardımcı olur. İşletmelerin müşterileriyle etkileşimlerini izlemelerine, müşteri isteklerini, şikayetlerini, satın alma alışkanlıklarını, diğer demografik ve sosyal bilgileri takip etmelerine, daha iyi bir müşteri hizmeti sunmalarına, müşteri sadakatini artırmalarına, satışlarını artırmalarına ve kârlılıklarını yükseltmelerine yardımcı olur.
CRM neden önemlidir?

CRM sistemi, bir işletmenin müşterileriyle ilişkilerini geliştirmesine, yönetmesine ve büyütmesine yardımcı olur. Bu nedenle, işletmeler için çok önemlidir. İşletmelerin müşteri verilerini toplamasına, analiz etmesine ve bu verileri kullanarak müşterilerine daha iyi hizmet vermesine olanak tanır. İşletmeler, müşterileri hakkında daha fazla bilgi edinerek, müşteri deneyimini geliştirebilir, müşteri sadakatini artırabilir ve müşteri tabanını genişletebilirler. CRM sistemi, işletmelerin müşteriye özel bir yaklaşım benimsemelerine, müşteriye daha iyi bir hizmet sunmalarına ve rekabet avantajı sağlamalarına yardımcı olur. Ayrıca, CRM sistemi, işletmelerin satışlarını artırmalarına ve pazarlama stratejilerini daha etkili hale getirmelerine de yardımcı olur. Tüm bunlar, işletmelerin müşterileriyle olan ilişkilerini daha verimli ve karlı hale getirmesine yardımcı olur ve işletmelerin başarısını artırır.

CRM sistemleri neden farklı fiyatlandırılır?

CRM sistemleri farklı fiyatlandırmalarla sunulur. Çünkü her işletmenin ihtiyaçları farklıdır ve her işletme farklı özelliklere ihtiyaç duyar. Ayrıca, CRM sistemleri farklı kullanım alanlarına göre de fiyatlandırılır. Örneğin, küçük bir işletme için tasarlanmış bir CRM sistemi, büyük bir şirketin ihtiyaçlarına göre tasarlanmış bir CRM sisteminden daha az/çok özelliklere sahip olabilir ve daha düşük/yüksek bir fiyatla sunulabilir. CRM sistemleri ayrıca, kullanım ömrü, veri saklama kapasitesi, müşteri desteği, eğitim, güvenlik altyapısı ve entegrasyon seçenekleri gibi faktörlere de bağlı olarak fiyatlandırılır. Bazı CRM sistemleri, aylık abonelik tabanlı bir ücretlendirme modeli kullanırken, bazıları yılda bir kez ödeme yaparak kullanılabilir.

TechLab CRM arayüzde kaç dil desteğiniz var? Hangi dilleri destekliyorsunuz?

Kullanıcı arayüzünde Türkçe, İngilizce, İspanyolca, Almanca, Rusça, İtalyanca, Flemenkçe ve Arapça olmak üzere toplam 8 dil desteği mevcuttur.

Sonradan paket değişikliği yapılabilir mi?

Sunucu kullanım koşulları gereği yalnızca alt bir paketten üst bir pakete geçişiniz mevcuttur.

Uygulama özellikleri sabit mi? Zamanla yeni özelliklerden faydalanabilir miyiz?

TechLab Bilişim olarak yazılım projelerimizde daime güncel kalmayı hedeflemekteyiz. Bunu sağlamak adına sürekli gelişiyor ve ürünlerimizi geliştiriyoruz. Siz değerli kullanıcılarımızdan gelen özellik taleplerini dikkate alıyor, uygun görülen özellikleri günden güne TechLab CRM sistemine eklemeye devam ediyoruz. Geliştirilen özellikler tüm müşterilerimizin kullanımına ücretsiz olarak sunulmaktadır.

*Paketlere göre mevcut özellikler değişiklik gösterebilir. Örneğin başlangıç v.b. paketlerde bazı özellikler standart olarak kısıtlı olabilir.

Ürününüzü nasıl satın alabilirim?

Ürünümüzü satın almak için iletişim/teklif formlarını doldurarak ve telefon numaralarımızdan bize ulaşmanız halinde satış ekibimiz sizlere en kısa sürede, memnuniyetle yardımcı olacaktır.

Finans Soruları

Yıllık ve aylık ödeme planlarındaki fark nedir?

Yıllık ödeme planlarında, kullanıcı tarafından daha fazla kullanım süresi  garantisi verildiğinden firmamız tarafından ilave  indirim almaya hak kazanmış olur. Dolayısıyla aynı hizmetin yıllık ödeme planı, aylık ödeme planına göre ekonomik olarak daha hesaplıdır. 

Paket süresi bitmeden, fiyat artışı olur mu?
Fiyat artışı, kullanım sürenizin dolmadan önce herhangi bir ödeme planında uygulanmaz. Örneğin, aylık plan kullanan müşterilerimiz, bir sonraki ay olası bir fiyat artışından etkilenebilirken, yıllık ödeme yapan müşterilerimiz, ödemesi yapılmış olan yıllık periyotları sona erene kadar aynı fiyatlardan yararlanabilecekleri için daha avantajlı hale gelirler. Bu nedenle, aylık planlar yerine yıllık planları tercih etmenizi öneririz.
Sonradan paket değişikliği yapılabilir mi?

CRM ve sunucu kullanım koşulları gereği, yalnızca alt paketlerden, herhangi bir üst pakete geçiş yapılabilmektedir.

Ödeme yöntemleriniz nelerdir?

Ödemelerinizi Nakit, Kredi Kartıyla uzaktan ödeme ve Havale/EFT olarak yapabilirsiniz. Nakit ödemeler yalnızca, "Vergi Usul Kanunu" çerçevesinde belirlenen üst limitlere/tutarlara tabii olup, yasal limitleri aşan tutarlar kanun gereği yalnızca banka ve kredi kartı yoluyla ödenebilmektedir.

Demo Talep Formu

Mümkün olan en kısa sürede size geri dönüş sağlayalım.

siber-pazartesi

Formu doldurun

Yıllık Abonelikte
2 Ay Ücretsiz

kampanyasından faydalanın!

Bu kampanya ay sonuna kadar geçerlidir. Anlık gelişmelerden haberdar olmak için bizi takip edin.