Genel Sorular
Buralarda yeni misin? Temel Bilgilerle Başlayın
CRM sistemi, bir işletmenin müşterileriyle ilişkilerini geliştirmesine, yönetmesine ve büyütmesine yardımcı olur. Bu nedenle, işletmeler için çok önemlidir. İşletmelerin müşteri verilerini toplamasına, analiz etmesine ve bu verileri kullanarak müşterilerine daha iyi hizmet vermesine olanak tanır. İşletmeler, müşterileri hakkında daha fazla bilgi edinerek, müşteri deneyimini geliştirebilir, müşteri sadakatini artırabilir ve müşteri tabanını genişletebilirler. CRM sistemi, işletmelerin müşteriye özel bir yaklaşım benimsemelerine, müşteriye daha iyi bir hizmet sunmalarına ve rekabet avantajı sağlamalarına yardımcı olur. Ayrıca, CRM sistemi, işletmelerin satışlarını artırmalarına ve pazarlama stratejilerini daha etkili hale getirmelerine de yardımcı olur. Tüm bunlar, işletmelerin müşterileriyle olan ilişkilerini daha verimli ve karlı hale getirmesine yardımcı olur ve işletmelerin başarısını artırır.
CRM sistemleri farklı fiyatlandırmalarla sunulur. Çünkü her işletmenin ihtiyaçları farklıdır ve her işletme farklı özelliklere ihtiyaç duyar. Ayrıca, CRM sistemleri farklı kullanım alanlarına göre de fiyatlandırılır. Örneğin, küçük bir işletme için tasarlanmış bir CRM sistemi, büyük bir şirketin ihtiyaçlarına göre tasarlanmış bir CRM sisteminden daha az/çok özelliklere sahip olabilir ve daha düşük/yüksek bir fiyatla sunulabilir. CRM sistemleri ayrıca, kullanım ömrü, veri saklama kapasitesi, müşteri desteği, eğitim, güvenlik altyapısı ve entegrasyon seçenekleri gibi faktörlere de bağlı olarak fiyatlandırılır. Bazı CRM sistemleri, aylık abonelik tabanlı bir ücretlendirme modeli kullanırken, bazıları yılda bir kez ödeme yaparak kullanılabilir.
Kullanıcı arayüzünde Türkçe, İngilizce, İspanyolca, Almanca, Rusça, İtalyanca, Flemenkçe ve Arapça olmak üzere toplam 8 dil desteği mevcuttur.
Sunucu kullanım koşulları gereği yalnızca alt bir paketten üst bir pakete geçişiniz mevcuttur.
TechLab Bilişim olarak yazılım projelerimizde daime güncel kalmayı hedeflemekteyiz. Bunu sağlamak adına sürekli gelişiyor ve ürünlerimizi geliştiriyoruz. Siz değerli kullanıcılarımızdan gelen özellik taleplerini dikkate alıyor, uygun görülen özellikleri günden güne TechLab CRM sistemine eklemeye devam ediyoruz. Geliştirilen özellikler tüm müşterilerimizin kullanımına ücretsiz olarak sunulmaktadır.
*Paketlere göre mevcut özellikler değişiklik gösterebilir. Örneğin başlangıç v.b. paketlerde bazı özellikler standart olarak kısıtlı olabilir.
Ürünümüzü satın almak için iletişim/teklif formlarını doldurarak ve telefon numaralarımızdan bize ulaşmanız halinde satış ekibimiz sizlere en kısa sürede, memnuniyetle yardımcı olacaktır.
Finans Soruları
Yıllık ödeme planlarında, kullanıcı tarafından daha fazla kullanım süresi garantisi verildiğinden firmamız tarafından ilave indirim almaya hak kazanmış olur. Dolayısıyla aynı hizmetin yıllık ödeme planı, aylık ödeme planına göre ekonomik olarak daha hesaplıdır.
CRM ve sunucu kullanım koşulları gereği, yalnızca alt paketlerden, herhangi bir üst pakete geçiş yapılabilmektedir.
Ödemelerinizi Nakit, Kredi Kartıyla uzaktan ödeme ve Havale/EFT olarak yapabilirsiniz. Nakit ödemeler yalnızca, "Vergi Usul Kanunu" çerçevesinde belirlenen üst limitlere/tutarlara tabii olup, yasal limitleri aşan tutarlar kanun gereği yalnızca banka ve kredi kartı yoluyla ödenebilmektedir.