TechLab CRM Takvim Ayarları

techlab-crm-takvim-ayarlari-cover

TehLab CRM sisteminde Klinikler ile ilgili olarak, Doktor rolü tanımlanmış (Kullanıcı oluşturma ekranında “Grup Yöneticisi mi?” sorusunun “Evet” kutucuğu işaretlenmiş) kullanıcıların ilk kullanımda tek seferliğe* mahsus olarak Takvim Ayarlarını yapması gerekmektedir. Bunun sebebi ise, web sitesi üzerindeki randevu formlarında randevu talebi oluşturulurken, randevu talep formu üzerinde seçilebilen Tarih ve Saat bölümlerinin, Takvim Ayarları üzerinde yapılan seçimlerden direkt olarak etkilenmesidir.

İşlem Adımları:

1. CRM sistemine giriş yaptıktan sonra sol kısımdaki bar üzerinde yer alan menüde, Kullanıcılar > Kullanıcı Profili ekranına tıklayınız. Ardından açılan sayfa üzerinde Takvim Ayarları kısmına tıklayınız.

* Daha sonra ayarlar isteğe göre düzenlenebilmektedir.

2. Açılan Takvim Ayarları ekranındaki tüm alanları eksiksiz olarak doldurunuz. Mola zamanı tanımlanmayacak ise, Mola Zamanı Başlangıcı ve Mola Zamanı Sonu’nu 5 dakikalık bir ara belirleyerek girebilirsiniz. (Örneğin; Mola Zamanı Başlangıcı: 12:00 – Mola Zamanı Sonu: 12:05 gibi.) Zaman Periyodu, Hastalara ayırmış olduğunuz randevu süresini ifade eder. Kaç dakikalık randevu kabul ettiğinizi Randevu Talep Formu üzerinde Tüm alanları doldurduktan sonra sağ alt köşede yer alan Save Settings düğmesine tıklayarak seçimlerini kaydediniz.

Ayrıca, Takvim Ayarları kısmının altında yer alan Takvim üzerinde, herhangi bir tarih, saat veya çoklu saat seçili iken uygulayabileceğiniz İzin (Days off) seçimleriniz, aynı şekilde web sitesinde yer alan randevu talep formu üzerindeki Tarih ve Saat alanlarını etkileyecektir. Seçmiş olduğunuz İzin tarihi ve saatleri form üzerinde randevu almak isteyen kişi/kişiler tarafından görünmeyecektir.

Son Yazılar

techlab-crm-rapor-indirme-ve-rapor-dokumanindaki-veriyi-sutunlara-donusturme
TechLab CRM Rapor İndirme ve Rapor Dökümanındaki Veriyi Sütunlara Dönüştürme
crm-sistemlerinin-kurumsal-dunyadaki-yeri-ve-onemi
CRM Sistemlerinin Kurumsal Dünyadaki Yeri ve Önemi
crmin-kucuk-isletmelere-etkisi-buyume-ve-gelisme-icin-ipuclari
CRM'in Küçük İşletmelere Etkisi: Büyüme ve Gelişme İçin İpuçları
crm-trendleri-isletmenizi-gelecege-nasil-hazirlarsiniz
CRM Trendleri: İşletmenizi Geleceğe Nasıl Hazırlarsınız?
crm-yol-haritasi-is-hedeflerinize-ulasmak-icin-stratejik-planlama
CRM Yol Haritası: İş Hedeflerinize Ulaşmak İçin Stratejik Planlama
musteri-iliskilerinde-teknolojinin-rolu-gelecege-bakis
Müşteri İlişkilerinde Teknolojinin Rolü: Geleceğe Bakış

Bize Ulaşın

Demo Talep Formu

Mümkün olan en kısa sürede size geri dönüş sağlayalım.

siber-pazartesi

Formu doldurun

Yıllık Abonelikte
2 Ay Ücretsiz

kampanyasından faydalanın!

Bu kampanya ay sonuna kadar geçerlidir. Anlık gelişmelerden haberdar olmak için bizi takip edin.